Referendumul costa milioane de euro

Acest Articol este doar un fragment vezi articolul "Toate minciunile despre Referendum"

Referendumul costa

Vezi -> “Toate minciunile despre Referendum

Referendumul costa unii zic 20 milioane de euro, alţii 40, alţii chiar 100. Unii zic să facem spitale cu banii ăştia, alţii şcoli.

– Din capul locului trebuie precizat că legea referendumului a fost publicată în MO, asta înseamnă că orice proteste ulterioare nu mai pot întoarce banii la buget (Referendumul costa)

Adevărul este că libertatea şi democraţia costă, pe de altă parte dictatura e ieftină, un Hitler e ieftin, un Kendedy e costisitor. Libertatea e neprețuită, sclavia e gratis.

Într-un regim democratic totul costă, parlamentul, miniştrii, consilieri, preşedinte prim-ministru, Curtea Constituţională, alegerile costă. Argumentele invocate până în prezent împotriva referendumului sunt extrem de periculoase şi de esenţă totalitară. E dreptul tău să votezi DA sau NU, să te prezinţi sau nu la vot, dar nu are nimic de a face cu democraţia şi libertatea demonizarea celor care aleg să meargă la vot, contestarea ideii de referendum, aducerea de injurii sau ameninţări celor care participă la referendum sau promovarea unor informaţii false.

În ţările europene cu grad crescut de democraţie referendumurile sunt fireşti, în Elveţia ele au loc de 3-4 ori pe an pe mai multe probleme odată. Norvegia a avut două referendumuri în 1972 şi respectiv 1994 prin care s-a respins aderarea la Uniunea Europeană. Nu ar mai trebui amintit că apologia unui regim totalitar prin anularea drepturilor fundamentare precum votul sau referendum este ilegală.

Conform anumitor estimări educaţia parentala care va include toleranta faţă de alte tipuri de familie, faţă de identitatea de gen, unde un băieţel care se joacă cu păpuşi este declarat fata, ne va costa cca 70 milioane de euro. Dacă aceste estimări sunt reale asta înseamnă un câştig la buget de minimul 20 milioane de euro.

Ceea ce cei care au pus la cap această campanie nu au luat în calcul este că dacă referendumul nu va trece, CpF ar putea foarte bine să strângă din nou peste 3.000.000 semnături, si de aceasta data mult mai usor că au experienţa şi infrastructura şi să opereze mici modificări. Astfel vor fi costuri duble.

Cei care răspândesc zvonul că acesti bani ar fi fost mult mai folositori la buget poate ar trebui să studieze celebrul caz Bechtel să vadă cum o asemenea sumă ar fi putut foarte bine să fie tocată pe 1-2 km de autostradă

referendum
referendum

Reținem:

Banii folosiți pentru referendum fac parte din fondul de rezervă al Statului. Așadar, acești bani nu puteau fi folosiți în nici un alt context (construiri de șosele, scoli … etc)

Manipulare pe pâine …

Analizând modul lor de operare, este clar în opinia noastră că organizaţiile LGTBQ2 au angajat o serie de firme specializate în campanii media. În reţelele de socializare au apărut sute de conturi care postează în mod repetat că ei nu merg la vot deoarece … şi se folosesc “copie-paste” câte o idee din cele de mai sus. Principala tactica este transferul sentimentului de ură care există împotriva lui Liviu Dragnea de la persoană sa asupra referendumului.

Să judecăm drept, cum se face ca toată campania împotriva creştinismului a fost abandonată dintr-o dată, la un moment atât de propice când BOR e pro-referendum şi toţi cei care ţipau “nu vrem Catedrale vrem spitale” tipa acum “nu merg la referendumul lui Dragnea” ? E simplu: aceasta formulare a fost identificată ca cea mai probabilă să prindă la public.

În războiul din fosta Iugoslavei o companie de lobby angajată de premierul Croaţiei a născocit frază de “curăţare etnică” împotriva sârbilor ortodosi după care au bombardat presa occidentală până au generat o intervenţie internaţională, în Irak au născocit acuzaţia de “arme chimice de distrugere în masă” şi prin urmare s-a ajuns la bombardarea fabricilor de curmale şi lapte praf aducând foametea, în ecuador şi argentina au existat acţiuni similare împotriva unor regimuri indezirabile. În România au găsit această sintagma “referendumul lui Dreagnea”, şi cunoscând că 4 milioane de romani sunt departe de casă se mizează pe folosirea absenteismului în folosul căsătoriei gay.

Eşecul referendumului înseamnă un vot pro tabăra homosexuală. Romanii trebuie să înveţe să identifice principalele tactici de manipulare astfel încât atunci când avem o problemă în discuţie nu ne interesează nici ce personaj a pun în dezbatere chestia respectivă (Hitler, Stalin, Mao,), nici dacă problema este sau nu pe placul elitelor, nici dacă sondajele sunt clar împotriva ei, nici dacă ea pare retrogradă sau ultra progresista, nici dacă sunt „alte probleme mai importante”, nici dacă subiectul e haios, ridicol se pot face glume pe seama lui, nici dacă printre susţinători sunt nazişti fascişti sau comunişti şi nici dacă subiectul va polariza diverse grupuri. Ne interesează subiectul în sine.

Prin aplicarea tacticilor manipulative de mai sus numeroşi cetăţeni de bună-credinţa au ajuns să facă gratis propaganda taberei LGTBQ2 care s-a exprimat de la început pentru absenteism. Mai mult ei depun un efort considerabil să crediteze PSD cu ideea referendumului. Este clar că vor exista două tabere una o progresiştilor LGTBQ2 şi a militanţilor pro diversitate şi alta a conservatorilor. Una din aceste tabere va fi manipulată.

Analizând modul de acţiune putem să observăm că una dintre tabere a ajuns la disperare, au lansat un filmuleţ în care îi compară pe cei care au iniţiat referendumul cu inchiziţia care “ardea vrăjitoare pe rug” s-au lansat şi articole şi postări în care cei care merg la referendum sunt comparaţi cu nazişti care au susţinut Holocaustul. Au fost şi situaţii în care militanţi pro referendum au fost agresati (incidentul din zona Obor) sau le-au fost ameninţaţi copiii că vor fi violaţi.

Mulţi romani de bunăcredinţa au ajuns să mărşăluiască într-o tabără de care nu ştiu nimic şi să atace familia, tradiţia, biserica creştină. Adică definiţia clasică a manipulării prin război informaţional – să ajungi să faci ceva ce nu ai fi făcut niciodată, dacă manipularea nu s-ar fi aplicat.

Un ochi antrenat recunoaşte instantaneu că e vorba de manipulare, astfel acest referendum proclamat unanim ca “inutil” de formatori de opinie a devenit se pare mai important ca orice alegeri din 90 încoace. Nicicând nu s-a văzut o asemenea desfăşurare de forţe ca acum pentru un referendum “inutil” care “nu schimba nimic”. Miza, în realitate, este uriaşă. Miza este suveranitatea poporului român, mai avem sau nu dreptul de a ne hotarî singuri soarta? Cei care sunt împotriva referendumului spun răspicat NU! Suntem doar o biată COLONIE şi nu avem acest drept.

Surse:

Bechtel, în 10 ani: 52 km gata, 64 km parțial, plăți de 1,5 miliarde euro

STRATEGIA NATIONALA DE EDUCATIE PARENTALA – marea “REVOLUȚIE CULTURALĂ”

Este documentul cel mai toxic emis de statul român după 1945 

-*-

Toata Lista Aici

Related Images:

Fii primul care comentează

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.


*