Protestul împotriva taxei oxigen Firea, din 28 februarie se ţine în continuare
Organizatorii protest împotriva taxei pe oxigen Firea, din 28 februarie 2020 orele 12:00 – 19:00 au anunţat că nu renunţa la protest. Proprietarii de maşini considera că nu pot avea încredere în PSD şi doamna primar Firea deşi aceasta a anunţat că va renunţa la taxa oxigen, temerea majoră este că totul ar putea fi o simplă tactica electorală.
Aici am vorbit de protest: Protest împotriva taxei pe oxigen Firea, 28 februarie 2020 la 12:00 – 19:00
Astfel doamna primar Firea după ce a anunţat un fel de „referendum” pe Facebook a anunţat în prima instanţă ca va retrage taxa, dar surpriza s-ar putea să vină de la votul consilierilor. Totodată vestea anularii taxei a activat organizaţii de care nimeni nu mai ştia că există în România, precum Greenpeace, pericolul este departe de a fi trecut.
Ideea principală expusă în articolele precedente este ca cei care deţin mașini Euro 1, Euro2, Euro 3 şi non-euro le-au cumpărat cu bună-credinţa în urma reglementărilor făcute tot de PSD. Mai mult maşinile nu reprezintă principala cauză a poluării în Bucureşti ci praful (de la lucrările aprobate de primărie).
Am expus argumentele împotrivă aici: Primăria Capitalei atacă dreptul de proprietate asupră maşinilor în Bucureşti
Prin urmare după ce doamna primar nu a făcut nimic în a diminua efectele poluării sau a reduce traficul, mai mult a măcelărit pădurea Băneasa şi arbori din parcul Herestrau şi a permis circulaţia autobuzelor de voluntari în Bucureşti, acum ataca micul proprietar. Totuşi cine este acesta, cine este proprietarul de maşină non-euro sau euro 1 ? Acesta este pensionarul care merge cu maşina sâmbătă la târgul din Obor sau Piaţa Sudului, este amărăşteanul cu haina cârpită, este cetăţeanul care nu a avut bani de jip 4×4.
Poluarea…
În mod evident poluarea nu vine de la amărăşteni care ne având bani de o maşină nouă nu au cum să se plimbe toată ziua, poluarea vine de la „fabricile de fum” unde se arde gunoiul. Poluarea vine de la praful generat de toate construcțiile care apar pe orice petic de pământ. În mod evident aglomerarea în trafic vine de la proastă gestionare, lucrările făcute de primărie în plin trafic ziua în amiaza mare şi nu noaptea cum se face în alte capitale. Mai nou doamna Firea a permis autocarelor de Volunari să intre până la BigBerceni în loc ca acestea să vină doar până la prima line de autobuze bucureştene ca apoi vecinii doamnei firea să fie preluaţi de RATB.
Doamna Firea s-a speriat
În comunicatul în care doamna Firea a anunţat referendumul a subliniata ca cel mai grav lucru este că s-au înregistrat 431 de plângeri impotriva propunerii. Prin urmare nu încălcarea dreptului la proprietate şi nic dorinţa majorităţi bucureştenilor au determinat-o pe doamna primar să îşi schimbe opinia şi faptul ca cetăţeni s-au unit în jurul unei ideii.
Asta este cel mai grav! Au reușit să se unească romanii în ciuda tuturor manipulărilor venite din partea trusturilor de presă(mass-media) persoanelor apropiate inițiatorilor sau a politicului. Ferească sfântul să se adune toţi într-o formă de asociere civică!
Grup de acţiune împotriva abuzului Primăriei Capitalei – taxa OXIGEN .
Fii primul care comentează