Masculinitate toxică, ultima moda progresistă

Masculinitate toxică

Masculinitate toxică, ultima bomba progresista
Masculinitate toxică ultima moda progresista

Masculinitate toxică, ultima modă progresistă care urmează să vină și la noi.

O nouă adiere toxică bate dinspre mișcarea marxista. E doar o chestiune de timp până când ideea vă fi preluată și de ai noștri progresiști. Este ideea masculinității toxice, o idee care se răsfrânge mai ales asupra băieților care ar trebui să fie învățați să nu mai fie băieți.

Teoria adună sub o singură umbrelă diverse aspecte neplăcute ale naturii umane precum violuri, crime, bătăi; se sugerează că toate ar fi rezultatul unei masculinități toxice, iar soluția propusă este simplă: să transformăm bărbatul în femeie.

Ideea nu este chiar nouă şi înmănunchează diverse teorii feministe și progresiste. Aceste teorii sunt: „No more boys”, „Men’s privilege”, „No Father’s day”, „Manspreading”.

Lucrurile au ieșit la iveală din mica lor bulă progresistă o dată cu ultima reclamă Gillette.

Reclamă a obținut un nefericit record de peste un milion şi jumatate de voturi negative plus sute de răspunsuri critice atât de la bărbați cât și de la femei.

Gillette, gardianul moralității

În mare, reclama dorește să atace conceptul american care zice: “băieții vor fi băieți”. Reclama prezintă o serie de caracteristici care nu ar fi de dorit pentru un bărbat. Astfel, într-una din scenele prezentate ne este arătată o femeie care merge pe stradă și un bărbat care dorește să o abordeze, moment în care un alt bărbat îl oprește pe acesta și îi spune că așa ceva nu se face. O altă scenă prezintă doi băieței care se hârjonesc într-un fel de luptă sub privirile nepăsătoare ale taților lor care pregătesc un grătar.

 Reclama pornește de la premise total greșite, anume că Gillette ar avea o „responsabilitate” față de cei care folosesc produsele sale. Acest fapt este total greșit singura responsabilitate pe care compania o are este vizavi de produse. Mai mult produsele Gillette nu sunt folosite exclusiv de bărbați. Cei de la Gillette nu par deranjaţi de anumite aspecte negative întâlnite la unele femei, doar de barbaţi.

 Singurele responsabilitaţi pe care Gillette chiar le are este ca produsele sale să fie sigure și totodată să găsească un răspuns la problema reciclării acestora.

Masculinitate toxică

Odată cu reclama Gillette a ieșit la iveală un aspect necunoscut al agendei feministe și progresiste. Este vorba de emascularea bărbatului și în special a băieților. Aşa au început să fie discutate la scară largă o serie de concepte abordate până de curând doar de cercurile feministe și progresiste. O întreagă serie de „studii” doresc să demonstreze că majoritatea problemelor cu care se confrunta umanitatea porneşte de la faptul că bărbaţi sunt prea „masculini”.

A deschide uşa unei femei, sau a o ajuta să ducă o sacosa, este văzut de feministele progresiste ca un atac toxic prin care bărbatul doreşte să umilească femeile.

No more boys

Primul dintre aceste concepte pe care cercurile progresiste vor deja să îl implementeze în școli este să îi învețe pe băieți să nu mai fie băieți. O întreagă campanie de ură împotriva masculinității care merge până într-acolo încât băieții să fie încurajați să se joace cu păpuși și să se comporte feminin. Vezi [(AICI)]

Cele mai multe semnale vin din Suedia, unde încă din 2012 au apărut cataloage pentru jucării cu „sexualitate neutră” în care băieţii sunt prezentaţi jucându-se cu păpuşi şi fetele cu arme. Vezi [(AICI)]

 

top toys 2409849k - Masculinitate toxică, ultima moda progresistă
No more boys

Tot în Suedia, care în ultimii ani a devenit un paradis pentru feministe şi progresişti, încă din 2011 au apărut şcoli în care nu mai există „el” şi „ea”. Nu exista „băieți” si „fete” ci doar un pronume neutru. Vezi [(AICI)]

În 2018, BBC a promovat o emisiune TV numită „no more boys and girls” adică gata cu „băiaţii şi fetiţele”, emisiune în care Dr. Javid Abdelmoneim se duce la una din ultimele scoli din Regatul Unit dominată de copii albi, proveniţi din familii tradiţionale bărbat-femeie, aici el încearcă fără succes sa demonstreze că nu există diferenţe între băieţei şi fetiţe. Practic putem vorbi de abuz, Dr. Javid Abdelmoneim vrea să îi forţeze să meargă la aceeaşi toaletă şi să nu se mai considere diferiţi. Copii par traumatizaţi şi îi cer lui Dr. Abdelmoneim să „se întoarcă din nou la fetiţe şi băieţei”. Practic vorbim de un experiment, cel mai probabil condus fără aprobarea părinţilor. Vezi [(AICI)]

GENDER FREE 1024x526 - Masculinitate toxică, ultima moda progresistă
Gender Free bbc

Interesant este că progresiştii nu au încercat istoriceşte niciodată să facă astfel de experimente într-o şcoală musulmană. O “amărâtă” de lecție despre “homosexuali și egalitate”, ținută  într-o şcoală majoritar musulmană din Birmingham (Angli)a, a făcut ca peste 600 de musulmani să îşi retragă in protest copii de la cursuri. Vezi [(AICI)]

Men’s privilege

 Aparent, motivul pentru care feministele manifestă o adevărată ură față de bărbați ar fi presupusul „man privilege”, adică privilegiul masculin. Acest concept pleacă de la o statistică care spune că marea majoritate a persoanelor bogate din lume sunt bărbați. Din păcate sunt ignorate cu bună știință numeroase alte statistici care arată că bărbații sunt pe primul loc și la: sinucideri, decese în războaie, oameni ai străzii, dependența față de alcool sau droguri. Sau sunt ignorate „privilegii” precum că un bărbat poate fi acuzat: că este tatăl unui copil, că a violat o femeie sau că a comis un act de violenţă şi autorităţile să iniţieze acţiuni împotriva sa, fără să fie necesară, nici o dovadă.

Father’s day

Ura față de bărbați este atât de mare încât în țările vorbitoare de limbă engleză a început o campanie împotriva „Zilei Tatălui”. Progresiștii și feministele susțin că această zi este sexistă și că ar trebui schimbată în ziua „persoanei speciale”. Se argumentează că nu toți copiii au un tată, astfel trebuie evitată exprimarea „tată” atât de … discriminatorie si traumatizantă.

În mod evident, nu se aplică același criteriu și “Zilei Mamei”. S-a mers până într-acolo încât o organizație a realizat un clip în care mai multe persoane, de ziua tatălui urează la mulți ani tatălui lor … mama. Vezi [(AICI)]

Manspreading

Acesta este poate cel mai ridicol și mai caraghios dintre atacurile asupra masculinității.

Bărbații sunt criticați că atunci când se așează pe un scaun stau cu picioarele desfăcute, ocupând spațiu mai mult și nu picior peste picior ca o femeie. Feministele au făcut şi câteva clipuri în care ridiculizează pe bărbații care stau cu picioarele desfăcute. Exista chiar si filmulețe în care bărbații sunt agresați, fiind udați in zona genitala de feministe “supărate”.

233e2187413606d338b0f544e147c0e1 - Masculinitate toxică, ultima moda progresistă
Manspreading.

Evident există o realitate biologică, anume că bărbații au testicule între picioare, astfel a sta picior peste picior sau cu picioarele foarte apropiate poate fi neplăcut chiar dăunător pentru sănătate.

Doar bărbații europeni creștini și heterosexuali

Campania prezentată se aplică doar unui anume tip de bărbat, bărbatul european heterosexual şi creștin. Imigranții musulmani care trec oceanul într-o bărcuță, care se comportă extrem de masculin, extrem de agresiv ajungând chiar să comită violuri, nu sunt vizați de această campanie. Gillette, feministele, progresiștii nu par câtuși de puțin deranjați că o femeie musulmană este considerată cât o jumătate de bărbat, că aceasta merge de multe ori în urma soțului, sau că mărturia unei singure femei nu este valabilă.

Sunt demasculinizați doar bărbații europeni, doar aceştia sunt educați să nu mai fi atât de masculini. De aici putem să observăm că cei care duc această campanie nu sunt complet nebuni, adică să se ducă şi la musulmani să îi demasculinizeze. Bărbații europeni sunt învățați încă din școală să poarte fustă, în timp ce imigranții musulmani sunt lăsați în pace să fie cât de agresiv și masculini doresc să fie.

Evident putem argumenta că imigranții cei bărboși nu folosesc Gillette. Sau că progresiștii și feministele nu au tendințe sinucigașe să facă aceeași gargară şi în fata imigranţilor.

SURSE:

YouTube

Reclama Gillette

# Dailymail

Boys should play with dolls to encourage them to become carers, says Lib Dem minister Jo Swinson

# The telegraph

Swedish toy catalogue goes gender neutral

# Dailymail

Swedish school bans ‘him’ and ‘her’ in bid to stop children falling into gender stereotypes

# BBC

No More Boys and Girls: Can Our Kids Go Gender Free?

# Independent

‘Special Person’s Day’: Campaign to change Father’s Day

# News.com.au

Law student pours bleach on ‘manspreading’ passengers

# Theguardian

Birmingham school stops LGBT lessons after parents protest

***

Razboiulinformational

1 Trackback / Pingback

  1. Gillette pierde 8 miliarde de dolari cu reclama „masculinitate toxică” - Razboiul Informational

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.


*