Reacții adverse la vaccinul Pfizer la mai mult copii din Statele Unite si Israel

Vaccinul Pfizer

 404 vizualizări

Reactii adverse la vaccinul Pfizer la mai mult copii din Statele Unite si Izdrael
Reactii adverse la vaccinul Pfizer

Reacții adverse la vaccinul Pfizer la mai mult copii din Statele Unite și Israel, miocardită la persoane foarte tinere

 Un adolescent de 17 ani din Pennsylvania a suferit o reacție adversă severă în urma vaccinului Pfizer care l-a lăsat cu dificultăţi de respiraţie, cu această ocazie s-a aflat că C.D.C (Centrul pentru Prevenirea și Controlul Bolilor din SUA) investighează peste o duzină de cazuri similare.

 Americanul Alex Franks, în vârstă de 17 ani, elev la liceul din Philadelphia, a declarat că a simțit o durere ascuțită în piept la câteva zile după ce a primit prima doză a vaccinului Pfizer, la cateva ore dupa a doua doza a ajuns la spital, unde a stat câteva zile sub atentă monitorizare.

„Era miezul nopții. Urcăm de la subsol când am avut o senzație bruscă de contractare în zona pieptului ”, declarat Franks pentru WPXI

 După ce a fost spitalizat, medicii au descoperit inflamații în jurul inimii lui Frank, o afecțiune cunoscută sub numele de miocardită, aceasta fiind una din reacţiile adverse ale vaccinului de care s-a tot vorbit.

CDC investighează posibile legături cu vaccinul Pfizer si Modernă

 CDC a anunţat că investighează în prezent peste o duzină de cazuri de copii care au suferit inflamații cardiace după administrarea vaccinului Pfizer si Modernă anti-Covid.

„Se investighează miocardita și pericardita la adolescenți sau adulți tineri cu dureri toracice acute, dificultăți de respirație sau palpitații. La populația tânără, astfel de coronariene sunt mai puțin susceptibile de a fi întâlnite ”.

ScreenShot 20210602111826 300x170 - Reacții adverse la vaccinul Pfizer la mai mult copii din Statele Unite si Israel

  Canalul WKBT raportează că în jur de 18 copii din Connecticut au fost recent spitalizați pentru afecţiuni similare, unul rămânând sub observație în timp ce medicii încep să analizeze o posibilă legătură cu vaccinul. Vezi Aici Articolul

 Nu este încă clar câți copii din SUA au suferit efecte secundare similare, autorităţile continuând să recomande „vaccinarea” şi să nu ofere multe informaţii. Dar în Israel, oficialii din domeniul sănătății analizează între 3.000 și 6.000 de cazuri de pacienţi de sex masculin cu vârste cuprinse între 16 și 24 de ani care au dezvoltat afecţiuni similare post vaccinare.

Vezi articolul: Israel reports link between rare cases of heart inflammation and COVID-19 vaccination in young men

Posibila legătură cu vaccinul Pfizer

 Doctorul american Byram Bridle, profesor asociat de imunologie virală la Universitatea din Guelph a explicat jurnalistei canadiene Alex Pierson ce se pare că se întâmplă:

„Într-adevăr, dacă injectați proteina spike purificată în sângele animalelor de cercetare, acestea suferă tot felul de daune ale sistemului cardiovascular și acestea pot trece bariera hematoencefalică și pot provoca leziuni şi ale creierului”

 Acesta a mai precizat că proteinele injectate nu rămân la locul inoculări ci sunt preluate de circuitul sanguin, spre exemplu la fete acestea ajung să se acumuleze in zona ovarelor. (vezi video – interviu)

 

 

Vezi mai multe pe InfoWors

17-Year-Old Suffers Rare Heart Condition Following Pfizer Jab, CDC Investigating

 

***

Războiul Informațional

 

Citeste si …

Fii primul care comentează

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.


*