PSD-ul a preluat iniţiativa referendumului şi o foloseşte în interes propriu.

Acest Articol este doar un fragment vezi articolul "Toate minciunile despre Referendum"

PSD-ul a preluat iniţiativa referendumului
PSD-ul a preluat iniţiativa referendumului

Vezi -> “Toate minciunile despre Referendum

PSD-ul a preluat iniţiativa referendumului şi o foloseşte în interes propriu. Dacă merg la vot voi fi numărat ca susţinător al PSD.

– Şi dacă nu mergi, vei fi folosit de activişti lgtb al cărui viitor punct după căsătorie va fi identitatea de gen şi apoi adopţiile. Vor arăta că ei au iniţiat o campanie de neprezentare la vot la care atâtea persoane au răspuns boicotând votul. Neprezentarea ta la vot va legitima grupurile lgtb să spună că peste 60% din romani s-au arătat solidari cu cauza lor. Aceştia îşi pot expune cauza în anumite cercuri la Bruxelles sau Wasinthon unde un simplu cetăţean român nu va avea acces niciodată. Într-un an sau doi sau în zece nu va mai conta că în 2018 exista o mişcare împotriva unui partid numit PSD, iar cetăţenii la acea vreme au fost dezinformaţi despre referendum, se va spune doar ca majoritatea românilor au susţinut sau nu familia formată dintr-un bărbat şi o femeie. Sau că un număr de români nu au susţinut o iniţiativă a bisericii, prin absenţa ta oferi un vot în alb legalizări LGTB

Cum s-o fi folosind PSD-ul de referendum? Punându-şi toate organizaţiile LGTB, toată presa progresista în cap şi tot felul de organisme internaţionale? Nici vorbă. PSD-ul s-a întâmplat să fie acum la guvernare şi au semnat ca primarul o cerere care nu este a lor. PSD a votat mereu agenda LGBT la Bruxelles. Cu astfel de argumente tare mi-e teamă să nu ajungem la poveşti cu un Dragnea care s-a întors în timp în 2015 şi a demarat un referendum ştiind că acesta în 2018 îşi va finaliza parcursul juridic tocmai când PSD-ul urma să aibă probleme cu rezistul,

Minciuna are picioare scurte spune un proverb

referendeum
referendeum

Manipulare pe pâine …

Analizând modul lor de operare, este clar în opinia noastră că organizaţiile LGTBQ2 au angajat o serie de firme specializate în campanii media. În reţelele de socializare au apărut sute de conturi care postează în mod repetat că ei nu merg la vot deoarece … şi se folosesc “copie-paste” câte o idee din cele de mai sus. Principala tactica este transferul sentimentului de ură care există împotriva lui Liviu Dragnea de la persoană sa asupra referendumului.

Să judecăm drept, cum se face ca toată campania împotriva creştinismului a fost abandonată dintr-o dată, la un moment atât de propice când BOR e pro-referendum şi toţi cei care ţipau “nu vrem Catedrale vrem spitale” tipa acum “nu merg la referendumul lui Dragnea” ? E simplu: aceasta formulare a fost identificată ca cea mai probabilă să prindă la public.

În războiul din fosta Iugoslavei o companie de lobby angajată de premierul Croaţiei a născocit frază de “curăţare etnică” împotriva sârbilor ortodosi după care au bombardat presa occidentală până au generat o intervenţie internaţională, în Irak au născocit acuzaţia de “arme chimice de distrugere în masă” şi prin urmare s-a ajuns la bombardarea fabricilor de curmale şi lapte praf aducând foametea, în ecuador şi argentina au existat acţiuni similare împotriva unor regimuri indezirabile. În România au găsit această sintagma “referendumul lui Dreagnea”, şi cunoscând că 4 milioane de romani sunt departe de casă se mizează pe folosirea absenteismului în folosul căsătoriei gay.

Eşecul referendumului înseamnă un vot pro tabăra homosexuală. Romanii trebuie să înveţe să identifice principalele tactici de manipulare astfel încât atunci când avem o problemă în discuţie nu ne interesează nici ce personaj a pun în dezbatere chestia respectivă (Hitler, Stalin, Mao,), nici dacă problema este sau nu pe placul elitelor, nici dacă sondajele sunt clar împotriva ei, nici dacă ea pare retrogradă sau ultra progresista, nici dacă sunt „alte probleme mai importante”, nici dacă subiectul e haios, ridicol se pot face glume pe seama lui, nici dacă printre susţinători sunt nazişti fascişti sau comunişti şi nici dacă subiectul va polariza diverse grupuri. Ne interesează subiectul în sine.

Prin aplicarea tacticilor manipulative de mai sus numeroşi cetăţeni de bună-credinţa au ajuns să facă gratis propaganda taberei LGTBQ2 care s-a exprimat de la început pentru absenteism. Mai mult ei depun un efort considerabil să crediteze PSD cu ideea referendumului. Este clar că vor exista două tabere una o progresiştilor LGTBQ2 şi a militanţilor pro diversitate şi alta a conservatorilor. Una din aceste tabere va fi manipulată.

Analizând modul de acţiune putem să observăm că una dintre tabere a ajuns la disperare, au lansat un filmuleţ în care îi compară pe cei care au iniţiat referendumul cu inchiziţia care “ardea vrăjitoare pe rug” s-au lansat şi articole şi postări în care cei care merg la referendum sunt comparaţi cu nazişti care au susţinut Holocaustul. Au fost şi situaţii în care militanţi pro referendum au fost agresati (incidentul din zona Obor) sau le-au fost ameninţaţi copiii că vor fi violaţi.

Mulţi romani de bunăcredinţa au ajuns să mărşăluiască într-o tabără de care nu ştiu nimic şi să atace familia, tradiţia, biserica creştină. Adică definiţia clasică a manipulării prin război informaţional – să ajungi să faci ceva ce nu ai fi făcut niciodată, dacă manipularea nu s-ar fi aplicat.

Un ochi antrenat recunoaşte instantaneu că e vorba de manipulare, astfel acest referendum proclamat unanim ca “inutil” de formatori de opinie a devenit se pare mai important ca orice alegeri din 90 încoace. Nicicând nu s-a văzut o asemenea desfăşurare de forţe ca acum pentru un referendum “inutil” care “nu schimba nimic”. Miza, în realitate, este uriaşă. Miza este suveranitatea poporului român, mai avem sau nu dreptul de a ne hotarî singuri soarta? Cei care sunt împotriva referendumului spun răspicat NU! Suntem doar o biată COLONIE şi nu avem acest drept.

Link Extern

Coaliția pentru Familie : „boicotul realizat la nivelul întregii țări de către PSD”

Link Intern

Toata Lista Aici

Related Images:

Fii primul care comentează

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.


*